{ }

Ki-Mo-No Blog

  • Trin-iT - De kunst van het beheren van self service systemen: deel I
    Trin-iT - De kunst van het beheren van self service systemen: deel I
    Kimono powered
    Trin-iT support engineers maken gebruik en dragen bij aan het verbeteren van het Kimono platform om zo de self service systemen van onze klanten zo optimaal mogelijk te beheren en beschikbaar te houden.

    De kunst van het beheren van self service systemen: deel I

    Een dag in het leven van een Trin-iT support engineer

    …benieuwd naar wat deze dag je komt brengen?

    09.00 uur. Je start je werkdag als Support Engineer..

    Je start je werkdag als Support Engineer in ons Rotterdamse Trin-iT kantoor op de Goudsesingel 130 met een mok heerlijk geurende versgemalen koffie… - een van de scherpste ‘beste werkgeverstests’ blijft toch wel de koffiekwaliteit-test.

    Eerste actie: een snelle verkenning van de In-mails. Ook deze dag lijkt alweer aardig gevuld. Toch weet je ook, dat je nog wel wat halve of hele verrassingen te wachten staan. Zo veel afwisseling… ja, never a dull moment hier bij Trin-iT!

    Je leert snel door praktijk ervaring op te doen

    Je hebt er zelf ooit aan moeten wennen, maar weet nu dat dit werkklimaat je vleugels geeft. En rust. Ja, het is verrassend maar waar… je vindt rust in jouw werk als support engineer op Trin-iT’s selfservice projecten bij onze opdrachtgevers! Waarom? Omdat je hier snel leert en in de praktijk ervaart dat je door jouw ‘tech’ kennisoverwicht en kundigheid elke uitdaging aankan. En zo geeft jouw toegevoegde waarde als ‘technische probleemoplosser’ bij zeer uiteenlopende klanten en ‘cases’ je ronduit een kick. Altijd wat te doen ... never a dull moment!

    Even iets meer over Trin-iT

    Al 20 jaar analyseert, ontwerpt, bouwt, levert, onderhoudt Trin-iT integrale en geïntegreerde software/hardware oplossingen voor selfservice uitdagingen overal in de samenleving.

    Wij werken in onze projecten graag met ons eigen Kimono platform. Dat maakt het inpassen van steeds weer nieuwe typen selfservice modules mogelijk. Zowel ter plekke als op afstand. Een nieuw service-module? Kimono biedt plaats aan die nieuwe functionaliteit en de integratie van nieuwe met bestaande selfservice softwaretoepassingen.

    Inderdaad, wij bedenken, configureren en ontwikkelen, bouwen en testen, leveren, onderhouden en, indien nodig, repareren geautomatiseerde ‘dichtbij-technologie’ die werkt voor het mogelijk maken van de lokale dag-in-dag-uit business van onze opdrachtgevers.

    Onze opdrachtgevers noemen ons gedreven, bevlogen, betrokken en te vertrouwen. Zelf vinden we het belangrijk dat we altijd dichtbij, nuchter oplossingsgericht, praktisch creatief, integraal geïntegreerd, efficiënt effectief zijn.

    Terug naar het echte selfservice werk

    Naar de boswachters van Staatsbosbeheer; de ambtenaren van de gemeente Delft; de café-eigenaar op zoek naar nieuwe onderscheidende diensten; de operator in de fabriek van Jacobse Douwe Egberts; veerboten naar de Waddeneilanden die goed gevuld de overtocht willen maken. Prachtige voorbeelden van de diversiteit in onze opdrachtenportefeuille.

    Onze support engineers slaan dagelijks in praktische zin – mét hun rust en hun technische kwaliteiten - de brug tussen de wensen en eisen van onze opdrachtgevers en het Trin-iT arsenaal van dichtbij-de-eindgebruiker software/hardware selfservice oplossingen. Zij zien in de praktijk wat echt nog beter moet én kan en daarmee zijn zij onze belangrijkste innovatie-informanten! Vakmensen op wie wij erg trots zijn.

    Wat is het MOOI om ze bezig te zien! [En toevallig… zoeken we hier nog zo’n kampioen. Kijk hier verder voor meer informatie]

    … Lekker, morgen weer een dag!

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact met ons op!
Contact